18:52 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نگهداری کالا

هدایت بخشی از کشتی‌های کالاهای اساسی از بندر امام به بنادر رجایی و چابهار
پایگاه خبری راد: در نشست مشترک با نمایندگان وزاری اقتصادی در مجتمع بندری امام خمینی (ره)، تمهیدات لازم برای تسریع در روند خروج کالاهای اساسی اتخاذ شد.
بزرگترین فروشگاه صنعتی کالاهای پتروشیمی ایران راه‌اندازی می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت کالای پتروشیمی ایران از راه‌اندازی بزرگترین فروشگاه صنعتی کالاهای پتروشیمی ایران با تکیه بر توان داخلی در ماهشهر خبر داد.
درخواست افزایش ۳۰ درصدی قیمت لاستیک به دلیل بالا بودن قیمت مواد اولیه
پایگاه خبری راد: این درخواست به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شده و منتظر اعلام نتیجه نهایی در این زمینه هستیم.
هنگام خرید مواد غذایی یا آرایش و بهداشتی توجه به تاریخ تولید و انقضای محصول الزامی است
پایگاه خبری راد: با تحولات بازاری که این روزها اتفاق افتاده، پیدا کردن اجناس مورد نظر با کیفیت و قیمت نسبت به قبل سخت‌تر شده و این زمینه را برای عده‌ای از سودجویان بازاری فراهم کرده تا از این فرصت استفاده کرده و اجناس تاریخ مصرف گذشته خود را با قیمت‌های گزاف و یا تخفیف‌های غیرواقعی به خورد مردم بدهند.
 بیش از ۳۰ واحد صنعتی در اثر سیل آسیب جدی دیدند
پایگاه خبری راد: پس از حضور نوبخت، شریعتمداری وزیر صعنت، معدن و تجارت و تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در غرب مازندران حضور یافتند و از نزدیک شاهد میزان خسارت‌های ناشی از سیل بودند تا در جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت حاضر شوند و برای تصویب مبلغ پرداختی به خسارت دیدگان ناشی از سیل دفاع کنند.
توزیع برخی کالاها کوپنی می‌شود؟
پایگاه خبری راد: استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان با بیان اینکه افزایش احتکارها در کشور نوعی بار روانی دارد، گفت: با توجه به فساد موجود در کشور اگر بار دیگر توزیع کالا از طریق کوپن و صف انجام شود، فساد و رانت در اقتصاد چند برابر می شود و اقتصاد کشور از مسیر توسعه دور خواهد شد.
عامل گرانی تصمیمات نادرست است، نه احتکار و اختفا
پایگاه خبری راد: نایب رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی ایران گفت: عامل گرانی در بازار، تصمیمات نادرستی است که اتخاذ کرده و می‌کنند، نه احتکار و اختفا؛ لذا معرفی کردن احتکار و اختفا به عنوان عامل گرانی، آدرس غلط دادن به جامعه است.
لیست کالاهای مشمول مبارزه با احتکار و اختفا اعلام شد
پایگاه خبری راد: ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفا وزارت صنعت، معدن و تجارت لیست ۱۰ گروه کالاهای هدف مشمول طرح جلوگیری از احتکار و اختفا را معرفی و اعلام کرد که همه این کالاها پس از ترخیص از گمرکات یا تولید داخلی در انبارهای ثبت شده در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا نگهداری می‌شوند.
احتکار کالا در گاوداری و مرغداری!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه دارندگان انبارهای کالای تجارتی، سراها و سردخانه‌ها با بیان اینکه به دلیل کاهش عرضه میوه نسبت به تقاضا، احتکار میوه به مقرون صرفه نیست، گفت: محتکران کالا، گاوداری، مرغداری و انبارهای علوفه را برای احتکار انتخاب می‌کنند.
عرضه چای در بورس کالای منطقه آزاد انزلی
پایگاه خبری راد: برای نخستین بار در کشور در سال حمایت از کالای ایرانی،چای در بورس کالای منطقه آزاد انزلی عرضه می‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد